Serwis produktowy i system bazodanowy dla producenta telewizorów – ORION Poland

Dla firmy FG Poland – generalnego dystrybutora marki ORION, stworzyliśmy serwis internetowy – produktowy telewizorów wraz z dedykowanym systemem it bazodanowym katalogującym szczegółowo produkty ORION. Serwis nastawiony jest na wsparcie sprzedaży, ekspozycję wartości marki, przejrzystą prezentację linii produktowej i wsparcie supportu klientów.
Data realizacji: kwiecień – maj 2013 r.
system-rezerwacyjny-backofficce

Zobacz online

FG Poland dostarcza szereg rozwiązań dedykowanych Klientom biznesowym oraz odbiorcom indywidualnym w oparciu o produkty uznanych, światowych marek (Orion, Finlux, Otake, FGP, General, Daitsu) – w trzech kluczowych kategoriach: RTV, DIGITAL SIGNAGE, HVAC. ORION to japońska marka, w którą wpisana jest wieloletnia tradycja tworzenia niezawodnej elektroniki użytkowej. Gwarancja wysokiej jakości produktu – dostarczanego w oparciu o sprawdzone technologie i kluczowe dla użytkownika funkcjonalności to pewność dobrze zrealizowanej inwestycji i racjonalnie wydanych pieniędzy.

Zadanie

Postawiono przed nami zadanie atrakcyjnego przedstawienia bogatej oferty telewizorów ORION wraz z zaprezentowaniem w przystępny sposób ich licznych funkcji. Dodatkowo strona internetowa miała pełnić funkcję wsparcia pozakupowego dlatego znaleźć się na niej miały specyfikacje i instrukcje. W wyniku rozmów z Klientami okazało się również, że najczęstszą bolączką kupującego telewizor jest dobranie odpowiedniej wielkości telewizora. Musieliśmy znaleźć rozwiązanie na ten problem.

Zakres prac

  • Koncepcja strukturalna i technologiczna
  • Architektura systemu
  • Projekt oprawy graficznej części frontend i backend
  • Wdrożenie systemu do zarządzania treścią
  • Umieszczenie contentu
  • Wdrożenie serwisu
Rozwiązanie
W wyniku analizy potrzeb zgłoszonych przez Klienta zasadniczą częścią serwisu jest zakładka ofertowa prezentująca dostępne telewizory. Wprowadzono filtrowanie po ilości cali. W głównej ofercie pozostają telewizory obecnie dostępne na rynku. Modele archiwalne przesuwane są do zakładki starsze modele. W szczegółowym widoku każdego telewizora w graficzny sposób zaprezentowano funkcje, podstawową charakterystykę oraz możliwość pobrania instrukcji i specyfikacji. Problematyczną kwestię doboru właściwego telewizora do pomieszczenia, w którym później będzie się znajdował rozwiązano przez zaprojektowanie i wdrożenie intuicyjnego webowego konfiguratora. Pozwala on na wprowadzenie wielkości pomieszczenia, dodanie funkcji dodatkowych, do których telewizor będzie służył. Dzięki wizualizacji wprowadzonych zmiennych pomieszczenia otrzymujemy możliwość dopasowania rozstawienia telewizora w pomieszczeniu. Na bazie tego system filtruje nam wyniki, pokazując te telewizory ORION, które spełniać będą nasze oczekiwania. Całość obsługiwana jest przez dedykowany, autorski system it do zarządzania treścią, który pozwala na przyjemną pracę.
Rezultaty
Pracownicy marki ORION otrzymali nowoczesny serwis produktowy prezentujący w atrakcyjny sposób bogatą ofertę telewizorów. Klienci marki, dzięki wdrożeniu serwisu produktowego wzbogacili się o pierwszy punkt kontaktowy w przypadku niejasności czy problemów w korzystaniu z urządzeń ORION.
Copyright © 2015 ASPER. Wszelkie prawa zastrzeżone. Software House ASPER, Jana Czeczota 31, 02-607 Warszawa. +48 693 066 956, office@asper.net.pl.