Neverblue – konsulting biznesowy i afiliacyjny

Na przełomie marca i kwietnia 2015 roku intensywnie doradzaliśmy firmie Neverblue Media Company Limited (obecnie GlobalWide Media) w zakresie biznesowym dotyczącym polskiego rynku marketingu afiliacyjnego. Ta jedna z największych sieci reklamowych na świecie przygotowywała się wówczas do ekspansji na rynki krajów CEE. Nasza agencja z wypracowaną ekspercką pozycją na rynku afiliacji oraz znajomością branży okazała się skutecznym doradcą w tym zakresie.
Data realizacji: marzec – kwiecień 2015 r.
konsulting-afiliacja-neverblue
Neverblue to jedna z największych sieci afiliacyjnych i agencji performance marketing z biurami w Los Angeles, Victorii, Hong Kongu i Londynie zatrudniająca ponad 150 pracowników. Łączy reklamodawców z grupami docelowymi dzięki rozległej bazie wydawców i generuje ponad 5 milionów konwersji miesięcznie. Neverblue (GlobalWide Media Company) to wykwalifikowany specjalista reklamy: display, SEM, mobile, lead generation i email marketing.
Zadanie
Firma Neverblue w drugim kwartale 2015 roku rozpoczęła proces ekspansji na rynki krajów CEE. Poszukiwała w tym celu sprawdzonego Partnera na każdym z tych rynków, którzy byliby w stanie udostępnić jej swoje know-how w zakresie znajomości lokalnego rynku i branży marketingu afiliacyjnego. Naszym zadaniem było przeprowadzenie szeregu zaawansowanych konsultacji biznesowych z pracownikami oraz zespołem kierowniczym Neverblue z Wielkiej Brytanii i Kanady. W ich wyniku osoby odpowiedzialne za ekspansję w Neverblue zyskały pełny obraz rynku i lokalnych niuansów branżowych, które okazały się przydatne w procesie przygotowywania inkorporacji polskiego rynku afiliacyjnego. Ponadto jako eksperci marketingu afiliacyjnego w Polsce z szeroką znajomością branży współorganizowaliśmy z Neverblue wydarzenie Neverblue Affiliate Interact w Warszawie, które było pierwszym przyczółkiem dla ekspansji, w trakcie którego Neverblue zaznaczyło swoją obecność w Polsce i zapoznało się z przedstawicielami branży. Oprócz tego naszym zadaniem było poinformowanie mediów i przedstawicieli branżowych o zainteresowaniu Neverblue polskim rynkiem.
Rezultaty
Neverblue skutecznie realizuje swoją długoterminową strategię wejścia na polski rynek marketingu afiliacyjnego. Skutecznie rekrutuje średnich i dużych Wydawców w Polsce oraz pozyskuje nowych klientów korporacyjnych. Wydarzenie Neverblue Affiliate Interact współorganizowane przez naszą agencję zgromadziło w hotelu Radisson Blu Sobieski ponad 100 uczestników – przedstawicieli branży. O samym wydarzeniu było głośno w mediach branżowych. Informacja o wejściu Neverblue do Polski pojawiła się w takich mediach, jak: Afiliacje.pl, Marketer+, raport o sieciach afiliacyjnych Interaktywnie.com, affmarketing, Marketing Afiliacyjny, czy w kanałach social media wśród znanych przedstawicieli branżowych. Przede wszystkim jednak przedstawicielom Neverblue, dzięki zgromadzonym przez nas uczestnikom należącym do czołówki polskiej branży afiliacyjnej, udało się nawiązać długofalowe partnerstwa, które przełożyły się na bardzo dobre efekty biznesowe i wysoką oceną zorganizowanego przy naszym strategicznym udziale eventu.
Copyright © 2015 ASPER. Wszelkie prawa zastrzeżone. Software House ASPER, Jana Czeczota 31, 02-607 Warszawa. +48 693 066 956, office@asper.net.pl.