Facebook fanpage SURPRICE Hotels / HRS

SURPRICE Hotels to innowacyjny startup z grupy HRS służący do rezerwacji pokoi hotelowych online na całym świecie. Przy współpracy z niemieckim oddziałem marketingu w Berlinie przygotowaliśmy strategię komunikacji marki na Facebooku w Polsce oraz prowadziliśmy jej egzekucję. Ponadto prowadziliśmy działania Facebook Ads nakierowane na pozyskiwanie nowych fanów oraz użytkowników serwisu www.
Data realizacji: kwiecień – grudzień 2014 r.
social-media-marketing-hrs
SURPRICE Hotels to innowacyjny startup z grupy HRS służący do rezerwacji pokoi hotelowych na całym świecie. Jego innowacyjność polega na modelu “blind booking”. Niezliczone pokoje, których hotele nie mogą sprzedać po standardowej cenie, pozostają puste każdego dnia. Aby w całości wykorzystać możliwości noclegowe, hotele oferują niezarezerwowane pokoje firmie HRS po możliwie najniższej cenie w obrębie HRS Group. Ceny te są tak niskie, że mogłyby zaszkodzić wizerunkowi hotelu, gdyby jego nazwa została ujawniona. Z tego powodu nazwa hotelu w serwisie SURPRICE Hotels ujawniana jest dopiero w momencie finalizacji rezerwacji.

Zadanie

SURPRICE Hotels charakteryzuje innowacyjny model sprzedaży Blind Booking nieznany dotąd konsumentom. Postawiono przed nami trudne zadanie działań komunikacyjnych i reklamowych ukierunkowanych na popularyzację wiedzy o tym modelu wśród użytkowników. Ponadto jednocześnie naszym zadaniem było bieżące wsparcie sprzedaży poprzez ten kanał. Realizowaliśmy swoje zadania dzięki dobrze zaplanowanej komunikacji i skutecznym działaniom Facebook Ads.

Zakres prac

  • Strategia komunikacji
  • Plany komunikacji
  • Komunikacja
  • Lead Generation
  • Facebook Ads
  • Raportowanie
Rozwiązanie
Całość naszych działań zgodnie z realizowanym zadaniem opierała się o zwiększenie świadomości modelu Blind Booking, przy jednoczesnym wspieraniu sprzedaży w postaci rezerwacji hoteli w serwisie surprice-hotels.com. Strategia komunikacji zakładała posty na temat: najlepszych cenowo okazji, ciekawostek na temat destynacji, ciekawych miejsc, wskazówek dotyczących wizyt i podróży oraz lokalnych wydarzeń w miejscach rezerwacji. Każdorazowo posty wzbogacone były o bezpośredni link do najatrakcyjniejszej oferty rezerwacyjnej. Wszystkie posty posiadały wysokiej jakości grafiki wraz z atrakcyjnym wizualnie brandingiem marki i krótką definicją modelu blind booking. Komunikacja opierała się o plany komunikacji przygotowywane w dwutygodniowych iteracjach, akceptowane przez centralę firmy w Berlinie. Ponadto przeprowadziliśmy szereg akcji konkursowych zwiększających świadomość modelu Blind Booking przy użyciu dedykowanych aplikacji konkursowych. Użytkownicy proponowali między innymi scenariusze idealnie spędzonych weekendów w wybranych miastach Europy. Na najatrakcyjniejsze zgłoszenia czekały zaś Vouchery od SURPRICE Hotels na wyjazdy weekendowe do tychże miast.   Prowadziliśmy również kampanię Facebook Ads nastawioną na zwiększenie liczby fanów, skutecznie zwiększając jej bazę do ponad 50.000 osób z pożądanej grupy docelowej. Oprócz tego wsparliśmy działania sprzedażowe kierując ruch do systemu rezerwacyjnego oraz szeregu tematycznych landing pages szeregiem zoptymalizowanych kreacji reklamowych.
Rezultaty
Poprzez działania na Facebooku doprowadziliśmy do zwiększenia świadomości modelu Blind Booking oraz samej marki SURPRICE Hotels wśród grupy docelowej oraz wsparliśmy działania sprzedażowe prowadzone nadrzędnie przez centralę firmy w Berlinie.
Copyright © 2015 ASPER. Wszelkie prawa zastrzeżone. Software House ASPER, Jana Czeczota 31, 02-607 Warszawa. +48 693 066 956, office@asper.net.pl.