Dedykowana platforma afiliacyjna – Bluepartner.pl

Dla firmy Blue Media S.A., lidera innowacyjnych platform transakcyjnych online, przygotowaliśmy internetową, dedykowaną platformę afiliacyjną. Zaprojektowany, zaprogramowany i wdrożony przez nas system it Bluepartner.pl skutecznie obsługuje procesy afiliacyjne w Blue Medii zwiększając na stronach ruch i ilość transakcji. Przy wykorzystaniu technologii Bluepartner.pl partnerzy firmy Blue Media pracują nad zwiększaniem jej sprzedaży w serwisach: Bluecash.pl, Kokos.pl, Inseco.pl.
Data realizacji: maj – sierpień 2012 r.
platforma-afiliacyjna-blue-media

Zobacz online

Blue Media S.A. funkcjonuje na rynku informatycznym od 1999 r. Spółka należy do najbardziej innowacyjnych firm technologicznych w Polsce. Koncentruje się na obsłudze platform transakcyjnych, do których należą doładowania kart pre-paid, bankowe SMS-y, pożyczki online, ubezpieczenia przez Internet oraz płatności i przelewy międzybankowe. Innowacyjność, atrakcyjny model biznesowy oraz technologiczne zaawansowanie oferowanych usług to atuty Blue Media na rynku nowoczesnych systemów transakcyjnych.

Zadanie

Do czasu rozpoczęcia współpracy z software house ASPER Blue Media prowadziła działania afiliacyjne w oparciu o bardzo proste, niezintegrowane aplikacje podłączone do każdego ze swoich serwisów transakcyjnych z osobna. Ponadto współpracę z partnerami działającymi w kanale offline organizowała w oparciu o tradycyjne umowy. W momencie w którym wolumen transakcji z kanału afiliacyjnego zdecydowanie przybrał na ilości, rozwiązanie to przestało wystarczać i zdecydowano o konieczności wdrożenia zaawansowanego oprogramowania dedykowanego. My zaś podjęliśmy się jako agencja pełnej realizacji tego trudnego zadania. Naszym zadaniem była realizacja webowej platformy sprzężonej z bazą zamówień, która zintegruje wszystkie aktywności afiliacyjne online i offline spółki w ramach jednej aplikacji webowej oraz pozwoli w przyszłości szybko integrować nowe serwisy internetowe.

Zakres prac

  • Koncepcja strukturalna i technologiczna
  • Architektura systemu
  • Projekt oprawy graficznej części frontend i backend
  • Dedykowane oprogramowanie systemu trackingowego
  • Dedykowane oprogramowanie API
  • Oprogramowanie systemu analitycznego
  • Oprogramowanie systemu rozliczeniowego
  • Dokumentacja
Rozwiązania
System Bluepartner.pl sprzężony z bazą zamówień Blue Media przez dedykowane API rozliczające współpracę z Partnerami online i offline przez dedykowany system trackingowy.
  • System trackingowy monitorujący wyświetlenia, kliknięcia i konwersje oraz próby fraudingowe
  • Dedykowane API komunikujące serwisy grupy z systemem Bluepartner.pl
  • System analityczny umożliwiający podgląd podstawowych wskaźników w dowolnym okresie w trybie real time oraz eksport danych
  • Moduł kodów rabatowych dla monitoringu zdarzeń offline wraz z możliwością dynamicznego generowania nowych rekordów
  • Możliwość wypłaty uzbieranych środków Partnerów bezpośrednio z poziomu panelu
  • Indywidualne kody serwujące reklamy sprzężone z systemem trackingowym
  • Zarządzanie danymi osobowymi Partnerów zgodne z wymogami GIODO
  • System mailingowy umożliwiający wysyłkę newslettera do bazy Partnerów
  • Zaawansowany system analityczny dla części administracyjnej
  • Zaawansowany moduł zarządzania bazą Partnerów wraz z wyszukiwarką
  • Zaawansowany system zarządzania i dokumentacji rozliczeń z Partnerami
  • Moduł umożliwiający automatyczną integrację kolejnych serwisów z platformą Bluepartner.pl poprzez API
  • Moduł umożliwiający zaawansowane tworzenie nowych programów partnerskich i kampanii afiliacyjnych w różnych modelach
  • Moduł zarządzania wersjonowanymi regulaminami zgodny z wymogami GIODO
  • Zaawansowany moduł zarządzania użytkownikami administracyjnymi
  • Dedykowany system CMS dla serwisu Bluepartner.pl
  • Dedykowany system logów systemowych składający się z dziennika zdarzeń i dziennika błędów
Rezultaty
W trakcie trzech miesięcy współpracy z firmą Blue Media przygotowaliśmy dedykowany system it BluePartner.pl, który skutecznie połączył wszystkie programy partnerskie w ramach jednej platformy. Odtąd partnerzy firmy działający zarówno w kanale online, jak i offline zarabiają na promowaniu serwisów grupy Blue Media. Wystarczy krótka rejestracja i posiadanie źródła ruchu, a w ciągu kilku kliknięć można rozpocząć promocję szybkich przelewów międzybankowych Bluecash.pl, doładowań telefonów Blue.pl, masowych faktur Faktura.pl, ubezpieczeń online Inseco.pl, czy pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Partnerzy pobierają odpowiednią dla siebie kreację reklamową spośród wielu dostępnych w ramach platformy i wklejają ją do swojego kanału ruchu (strony internetowej, facebooka, mailingu itp.). Następnie dzięki zaawansowanemu systemowi analitycznemu monitorują wyniki i postępy swoich działań oraz optymalizują wypracowane zarobki. W przypadku osiągnięcia progu wypłaty z tytułu zdobytych prowizji wnioskują o realizację przelewu bez zbędnych formalności – proces wypłaty uzbieranych środków zautomatyzowaliśmy w ramach platformy zarówno dla osób fizycznych, jak i dla firm. Za całość monitoringu parametrów takich, jak: wyświetlenia, kliknięcia, konwersje, czy próby fraudingu odpowiada przygotowany przez nas dedykowany system trackingowy. Firma Blue Media zyskała scentralizowaną platformę do działań afiliacyjnych, zaawansowane dedykowane oprogramowanie trackingowe, które monitoruje wszelkie zdarzenia w systemie, możliwość łatwego dodawania kolejnych serwisów do platformy, zarządzania bazą partnerów i kontrolowania procesów marketingowych z zakresu afiliacji.
Copyright © 2015 ASPER. Wszelkie prawa zastrzeżone. Software House ASPER, Jana Czeczota 31, 02-607 Warszawa. +48 693 066 956, office@asper.net.pl.