ASPER wprowadza własne, autorskie oprogramowanie online THE AFFILY do obsługi marketingu afiliacyjnego

Opublikowano dnia: 12 czerwca 2013

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na działania z zakresu marketingu afiliacyjnego ze strony klientów agencji zdecydowaliśmy się opracować własną technologię, która zapewniłaby proste i elastyczne oprogramowanie do pracy nad własnymi, dedykowanymi programami partnerskimi. The Affily to zderzenie doświadczeń zdobytych w dotychczasowej pracy z rozwiązaniami czeskimi i amerykańskimi oraz naszych doświadczeń w budowie dedykowanych rozwiązań do tego marketingu dla naszych klientów.

Prace nad oprogramowaniem The Affily dostępnym na rynku w modelu SaaS trwała 1,5 roku z czego pierwsze pół roku było fazą koncepcyjną w trakcie której udało nam się opracować przyjazne dla użytkowników, ale jednocześnie bogate w funkcje oprogramowanie. Postawiliśmy na wysoko postawioną poprzeczkę w zakresie prac związanych z Usability i User Experience . W efekcie oddaliśmy na rynek produkt, który jest już skutecznie wykorzystywany przez wiodące polskie startupy takie jak BRAND24, czy największe serwisy e-commerce jak AUDIOTEKA.PL lub korporacje ubezpieczeniowe jak AVIVA.

Oprogramowanie The Affily pozwala w prosty sposób założyć własny program partnerski dla swojego biznesu online. Każdy użytkownik może z łatwością wygenerować własne panele dla partnerów, swoją część managerską oraz bez najmniejszego kłopotu zintegrować swoją stronę internetową z jądrem naszego systemu, czyli – systemem śledzący (silnik trackingowy). Silnik wysokiej jakości, który cechuje się 99% szczelnością, co oznacza, że jest to jeden z wiodących systemów tracking online na świecie. Ponadto zbudowaliśmy przyjazny interfejs zarządzania kampaniami reklamowymi, który zapewnia maksimum możliwych funkcji przy jednoczesnym uproszczeniu i skróceniu procesu. Użytkownicy The Affily mogą budować skuteczne kampanie w modelach Cost Per Order, Cost Per Sale, Cost Per Lead, Cost Per Action, Cost Per Click, czy Cost Per Mile, mogą budować kampanie wielostopniowe, czy też indywidualne. The Affily zapewnia również rozbudowany moduł analityczny, który dzięki wykorzystaniu danych pochodzących z systemu trackingowego podaje rozbudowane i przydatne wskaźniki statystyczne. Nasze autorskie rozwiązania statystyczne dotyczące marketingu afiliacyjnego pozwoliły nam zbudować wyjątkowo skuteczne raporty i analizy pozwalające na bardzo dobrą optymalizację własnych działań. Oprogramowanie The Affily skutecznie zabezpiecza również wszelkie próby fraudingu ze strony wydawców oraz zapewnia intuicyjny i skalowalny model prezentacji i pracy danych dotyczących konwersji. The Affily dostępne jest w modelu abonamentowym SaaS, także w wersji typu White Label.

The Affily w kilka miesięcy po wprowadzeniu na rynek zostało wybrane jako jeden z wyróżnionych polskich startupów w nagrodę otrzymując możliwość bezpłatnego wystawiania się w trakcie największych targów branży internetowej w Europie – Web Summit w Dublinie. Ponadto The Affily jako oprogramowanie wyróżniane było w wielu serwisach za innowacyjne rozwiązania marketingu afiliacyjnego oraz my jako założyciele wielokrotnie stanowimy nielicznych ekspertów w zakresie technologii afiliacyjnej w Polsce.

Więcej na temat The Affily można przeczytać w serwisie Entreprenur Country Global: http://www.entrepreneurcountryglobal.com/zoo/item/the-affily-polish-software-that-will-take-your-affiliate-management-efforts-to-a-brand-new-level

Zobacz: theaffily.com.