ASPER obsłuży świąteczną kampanię PPC, GDN i Remarketing dla PAYU

Opublikowano dnia: 12 stycznia 2014

ASPER w drodze konsorcjum z agencją WALK zyskało kontrakt na obsługę świątecznej kampanii sprzedażowej PayU w Google Adwords oraz Google Display Network z użyciem remarketingu. To przede wszystkim kolejne potwierdzenie, że nasze know-how w prowadzeniu działań reklamowych w modelu PPC jest wysoko wykwalifikowane i wysoko oceniane zarówno przez klientów, jak i partnerów firmy.

W związku z pozyskanym kontraktem przeprowadziliśmy kampanię „Kupiłeś prezent dla wszystkich? Kup dla siebie na Raty w PayU”. W ramach zlecenia przygotowaliśmy zestaw kilkuset dynamicznie generowanych landing pages produktowych oraz zestaw kilkuset na bieżąco optymalizowanych kreacji reklamowych. Celem kampanii było zbudowanie świadomości produktu „Raty PayU” co udało nam się skutecznie zrealizować. Przewyższyliśmy wskaźniki założone w mediaplanie, zwiększyliśmy konwersje zakupów w sklepach internetowych w systemie Rat PayU.

Więcej na temat kampanii PPC i GDN dla PayU można przeczytać w naszym obszernym Case Study: http://asper.net.pl/realizacje/raty-payu-kampania-zasiegowa-ppc-i-display/.